gençlik biterken: HİNDİ MACERASI

Saturday, December 31, 2005

HİNDİ MACERASI

Yeni yılın yeni gününde başladım yine yazmaya. Ama yarın eski gün olup anımsamakta zorlanacağımız sıradan bir gün oluverecek.
Bizler gibi, gün gün eskimiyormuyuz hep
18 yıldır kendim yaşamama rağmen evde hindi yapmamıştım. Açmayan Gülümün ısrarlarına dayanamayarak geç kalkmama rağmen hindi macerasını başlattım. Eh kendisi biraz büyükçe olduğundan,evdeki tencerelere sığamadı. Komşulara çıkıldı. Bulunamadı. Bu insanlar da ben gibi yapmadılar demekki. Canım ablamı arayıp fırında tarifi aldıktan sonra, içini doldurup bağlayınca garibi içim tuhaf oldu. Oğlum kleopatraya, ben mankene benzettik.Beli birden bire inceldi hayvanın.Kendimde bunu başaramadım ama hindide başarmıştım. Mutluydum. Yaklaşık 4 saat fırında kaldıktan sonra ortaya harika kızarmış bir şahaser çıktı. Açmayan gülüm çok mutluydu.Ben de onu mutlu ettiğim için.
Açmayan gülüm büyümüş artık, arkadaşına gitti. Biz de evdeki ile kös kös oturduk. Yeni yıl girmiş yarım saat sonra farkettik. İşte ben yeni yılı böyle önemsersem daha çok beklerim bana iyi şeyler getirmesini.
BU yıl hiç birşey beklemiyorum yeni yıldan. Kendisini şaşırtmayı umuyorum. Umutlanınca bir şey olmadı. Böyle nasıl olacak.

Kendim umutlanmasamda herkes için sağlık huzur mutluluk diliyorum.






İYİ YILLAR

2 Comments:

Blogger Asuman Unsal said...

tatlım bizde bir tavuk doldurduk ki sorma gitsin ::::::))))))
ama çok güzel bir giriş yaptık yeni yıla ben hepimiz için bol umutla girdim, zira bacadan umutlar düştü eteklerimize... Gör bak ne kadar güzel oloacak her şey, belki Mazhar Alanson bile gelir, bize şarkısını söyler. Kös kös otururken bile kafanın içinden geçen cinlikler yeter senin, sonra neşe katarsın sohbetlerimize...

2:20 AM  
Blogger gençlik biterken said...

beni bu kadar neşeli bulduğun için teşekkürler kızım

6:15 AM  

Post a Comment

<< Home


View My Stats