gençlik biterken

Tuesday, June 06, 2006

Bir meslek lisesinde görev yapıyorum ben. hani o zengin ailelerin değilde erken yaşta mesleğe adım atacak olan, çalışmak zorunda olupta kaytaran seçilenin bir kez daha seçildiği dört işlemi bile yapamayanın çoğunlukta olduğu bir lise.
Gerçeklerinden uzak, yapay mutluluklar arayan gençler. Bunlar geleceğimiz dedikçe yıprandığım, düşünme ve sorgulama yeteneğinden yoksun gençler. Gelecekte kendi kararlarını almaktan yoksun, onların adına başkalarının karar vereceği gençler. Yinede o sıralarda oturmanın, topluluk içinde nasıl davranılacağının, kız erkek ilişkilerinin gelişmesi, anlamında faydalı olduğunu düşünüyorum. Hiç okula gitmeyenlere göre. Yinede geleceğimiz anlamında çok umutlar beslemiyorum. Canım acıyor, bu gelişimden.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

9:10 PM  
Blogger ERDIL said...

Hocam cok güzel anlatmissin ben ne yapayim yarim asir gecti 6 nci sinifa bile gecemedim
Saygilarla

5:19 AM  

Post a Comment

<< Home


View My Stats