gençlik biterken: ARTIK YAZIYORUM

Sunday, February 05, 2006

ARTIK YAZIYORUM

Niye böyle bir günde başladım ki yeniden yazmaya. İçim kızgınlık öfke kin doluyken. En yakınınızdakilerin acısını hissetmek, hiç bir şey yapamamak. Her zamanki gibi beklemek, sabretmek. Biliyorum azalacak, ama hiç unutulmayacak. Acının bizlere kattığı değer olarak kalacak.
Açmayan gülüm kullandığım ilaçları şaka konusu yapabiliyor. Ama benim için öyle önemliller ki.Gücendim ben ona ya. Çok küçük beni anlamasını bekleyemem ondan. Ama sağlıklı anne olabilme adına kullanmam gereken şeyler.
Okadar çok yük varki üzerimde, onlarsız bu yükü kaldırmam mümkün değil. Şu anda 40 yaındayım, 27 yaşından beri yaşantımda açmayan gülüm dışında öylesine kötü günler yaşadım ki, artık yeni bir olayı yardımsız kaldırmam mümkün değil. ben istermiyim her sabah kalktığımda hapımı içtimmi içmedimmi diye düşünmeyi. Her ongünde bir hastane koridorlaarında dolaşmayı.
Üzüldüm işte ben bunun yüzüme bir eksiklilik gibi söylenmesi sarstı beni.

7 Comments:

Blogger tahin said...

Allah yardimcin olsun.
Kimi insanin bu dunyada imtihani agir olur. Allah obur dunyada kolaylik verir inshallah..

12:27 PM  
Blogger tahin said...

This comment has been removed by a blog administrator.

12:27 PM  
Blogger gençlik biterken said...

öyle diyorlar. Allah bu dünyada sevdiği kullarının canını acıtırmış. Bizimkide öyle olsun.

1:58 PM  
Blogger gençlik biterken said...

This comment has been removed by a blog administrator.

1:58 PM  
Blogger Asuman Unsal said...

canım benim üzülme sen, ne kadar güçlü bir insan olduğunu biliyoruz. Ama açmayan gülün böyle değerlendirmesi çok normal daha çok küçük ve bende anneme çok kızıyorum bazen, anlayamıyorum yaşamadığım için, çaba sarf etmiyor ya da o haplara sığınıyor gibi geliyor ama bir zaman sonra otonom sinir sistemi ne yazık ki söz ginlemez laftan anlamaz oluyor, sen çok güçlü bir annesin ve hep öyle kalacaksın bir de canımsın kıyamam sana sakın üzülme, üzülecek hiç birşey yok bu durumda. :)(:

2:34 PM  
Blogger yalnızlar kraliçesi said...

sana da hep böylesi denk geliyor (birinci yorum) kızım bu dünyaya da isteyeceksin öbür dünyaya bırakma hiçbirşeyi. kalacaksa zaten onu allah bilir ama bu dünya için iste yeterki. sakın vazgeçme.

7:01 AM  
Blogger gençlik biterken said...

Biz farklımıyız normal zamanlarda.
İnsanın hassas dönemleri oluyor herhalde.

1:06 PM  

Post a Comment

<< Home


View My Stats