gençlik biterken

Thursday, November 16, 2006

Çoook çoook ara verdim yazmaya.
Yazmamı bekleyenler şaşıracaklar. Ama iyiyim
Her şey yolunda gibi. Bende bıktım bu sayfaya sıkıntılı şeyler yazmaktan. İnsandan insana değişir başarının tanımı. Kimine göre (hatta çoğuna göre) salt para kazanıp erki elinde tutmaktır.Benim başarımsa hayattaki sabrım. Biliyorum bugünlerde bunun karşılığını alıyorum. Umarım herşey dahada düzene girer. Bozulacak diye korkuyorum açıkçası.
Havalar güzel oğlum OKS ye can hiraç hazırlanıyor. Evin reisi, sabah gidip akşam geliyor. Üretiyor, yoruluyor, ben zaten öyleydim. Daha ne isteyebilirim ki hayattan.

3 Comments:

Blogger yalnızlar kraliçesi said...

hah şöyle beaaa. sana da bu yakışıyorrr..

7:30 AM  
Blogger Asuman Unsal said...

ama süperrr :)
heşey gönlünce, gönlümüzce olsun...

10:29 AM  
Blogger Asuman Unsal said...

düzeldi sayfan
yazabilirsin
artık moahh

12:59 AM  

Post a Comment

<< Home


View My Stats